Ako nakupovať

DOPRAVA (PREVZATIE) TOVARU

1. OSOBNÝ ODBER

  •  je možný len po predošlej dohode s obchodným oddelením, konakt: +421 907 532 442
  •  spracovanie a pripravenie objednávky k odberu potvrdíme emailom alebo telefonicky

2. PREPRAVNOU SPOLOČNOSŤOU - GLS, EMS

  •  doručenie v nasledujúci pracovný deň pokiaľ bola objednávka odoslaná do 10:00 a aj potvrdená našou spoločnosťou.
  •  prepravné náklady po celej SR od 4€ s DPH v závislosti od váhy balíka
  •  spracovanie a expedovanie objednávky potvrdíme emailom

 

PLATBA ZA TOVAR

1. PLATBA DOBIERKOU

  •  platba kuriérovi pri doručení tovaru

2. PLATBA PREVODOM

  •  úhrada bankovým prevodom na účet (nie šekom)
  •  tovar expedujeme štandardne až po potvrdení prijatia úhrady na účet
  •  platba je na základe faktúry doručenej e-mailom po potvrdení objednávky
  •  v prípade potvrdenej skladovej dostupnosti tovaru je možné faktúru vygenerovať obratom automaticky po odoslaní objednávky

3. PLATBA KARTOU 

  •  úhrada platobnou alebo kreditnou kartou kuriérovi GLS

4. PLATBA na HEUREKA.SK

  •  platba kliknutím na ikonku "Kúpiť priamo na heureke". Platba bude realizovaná cez platobný systém PAYU

 

POSTUP OBJEDNANIA TOVARU

1. Vyberte si tovar
Vyhľadaním alebo zvolením tovaru v kategóriách si vyberiete produkt, ktorý si chcete kúpiť. Kliknutím na názov tovaru alebo na obrázok sa zobrazia podorobné informácie. Detail tovaru obsahuje podrobné informácie a parametre tovaru.
 
2. Vloženie tovaru do košíka
Kliknutím na tlačidlo DO KOŠÍKA vložíte 1 ks tovaru do nákupného košíka. Ak chcete objednať viac kusov zmeňte prednastavený počet 1 na požadované množstvo. Tovar tým vložíte nezáväzne do košíka, kedykoľvek ho potom môžete odstrániť. Jednotlivé položky a počty kusov je možné zmeniť aj po pridaní do košíka.
 
3. Pokladňa - tovar
Obsah nákupného košíka sa zobrazí kliknutím na ikonu nákupného košíka v pravom hornom menu ZOBRAZIŤ OBSAH KOŠÍKA. Do nákupného košíka je možné pridávať ľubovoľný počet položiek. Jednotlivé položky je možne z nákupného košíka odstrániť (kliknutím na [x] odstrániť) alebo meniť počet (zadaním iného počtu v košíku a kliknutím na aktualizovať počet po zmene). Po odkliknutí DO POKLADNE budete pokračovať v objednávke.

4. Pokladňa - fakturačné údaje
Uveďte či chcete použiť existujúcu adresu (registrovaný zákazník) alebo novú adresu. Pri expedovaní objednávky je nutné vyplniť všetky požadované údaje. V prípade fakturovania na firmu uveďte aj názov firmy, IČO prípadne DIČ. Ak ste v minulosti urobili registráciu stačí sa prihlásiť a údaje budú vyplnené automaticky (registrácia pre koncových zákazníkov nie je povinná). Pri expedícií tovaru dôkladne skontrolujte zadané údaje, faktúra bude vystavená automaticky na základe zadaných údajov, dodatočná zmena fakturačných údajov po zaúčtovaní nie je možná

5. Pokladňa - podrobnosti o dodaní

Kliknutím potvrďte adresu doručenia, ak sa adresa doručenia odlišuje od existujúcej adresy po kliknutí na novú adresu doručenia pribudnú kolónky na upresnenie adresy doručenia.

6. Pokladňa - spôsob dodania

Prosím vyberte preferovaný spôsob dopravy pre použitie v tejto objednávke, momentálne máme zmluvu len s prepravnou spoločnosťou DHL Ak by ste mali inú predstavu o spôsobe dodania - uveďte to prosím do komentáru objednávky.

7. Pokladňa - spôsob platby

Prosím uveďte preferovaný spôsob platby pre použitie v tejto objednávke kliknutím na na zvolenú kolonku. Inštrukcie pre bankový prevod  číslo účtu: 2927906819/1100, IBAN: SK96 1100 0000 0029 2790 6819. Ako variabilý symbol prosím uveďte číslo objednávky, ktoré bude uvedený v potvrdzovacom emaile.Vaša objednávka nebude spracovaná, kým neobdržíme platbu. Kliknutím na tlačidlo pokračovať pristúpite k potvrdeniu objednávky.

8. Pokladňa - potvrdenie objednávky

V prípade zmeny údajov, je možné po odklinutí tlačidla upraviť zmeniť požadované údaje. Konečnú objednávku potvrdíte kliknutím na tlačidlo potvrdiť objednávku. Po úspešnom odoslaní bude objednávke priradene ID číslo. Následne vás bude predajca informovať emailom o spracovaní objednávky a expedovaní resp. pripravení objednávky k odberu.

INFORMÁCIE O STAVE SPRACOVANIA OBJEDNÁVKY
Úspešne odoslanú objednávku evidujeme pod prideleným identifikačným číslom, preto pri komunikácie prosíme vždy uvádzať pridelené číslo objednávky. O spracovaní objednávky informujeme emailom.
 
1. Automatické potvrdenie odoslania objednávky
Po úspešnom odoslaní bude objednávke priradene ID číslo, v prípade zadania správneho emailu dostanete obratom automaticky kópiu objednávky
2. Potvrdenie spracovania objednávky predajcom
Počas pracovnej doby dostanete potvrdenie o spracovaní objednávky emailom s informáciou o naskladnení tovaru, zároveň dostanete odkaz na webovú stránku s možnosťou on-line sledovania spracovanie objednávky.
3. Potvrdenie expedície alebo potvrdenie k osobnému odberu
Expedíciu tovaru potvrdíme emailom.
Spolu s tovarom zároveň dostanete originál faktúru (účtovný doklad), ktorá slúži aj ako záručný list. Pri úhrade dobierkou kuriér vystaví pokladničný doklad. Pri osobnom odbere predajca vystaví  faktúru.